شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

رکوع چگونه باشد بهتر است

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

معارفه مضرات خرید کاندوم روش عیرحضوری

معرفی مزایای خرید کاندوم شکل اینترنتی

ارائه اسامی مراکز با اعتبار فروش کاندوم خاردار در کشور

انواع فروش کاندوم زنانه و مراکز خرید کاندوم

کاندوم زنانه غلافی برای جلوگیری از بارداری و بیماریهای جنسی است.این وسیله به شما در زمینه جلوگیری از بارداری های ناخواسته و بیماریهای مقاربتی مانند HIV جلوگیری می کند.این موضوع ایده خوبی است که شما به درکی برسید که چرا به عنوان یک زن به کاندوم زنانه احتیاج دارید.برخی از زنان ترجیح می دهند که خودشان از کاندوم زنانه استفاده کنند و این مسئولیت را خود به گردن بگیرند تا اینکه اسن موضوع را به آقایان واگذار کنند تا شاید رسک کمتری را برای بارداری های ناخواسته و بیماریهای جنسی متحمل شوند.اگر چه که کاندوم زنانه به راحتی کاندوم مردانه در دسترس نمی باشد و حتی قیمت آن اکثر اوقات گرانتر می باشد.شما می توانید معمولا این نوع از کاندوم را از طریق کلینیک های امور جنسی و مراکز مراقبت های بهداشتی تهیه نمایید.البته برخی از فروشگاه ها نیز این نوع کاندم (کاندوم زنانه) را برای فروش دارند و لی یکی از بهترین راه های خرید کاندوم زنانه استفاده از فروشگاه های آنلاین کاندوم می باشد.البته برای خرید اینترنتی انواع کاندوم معتبر بودن فروشگاه را به عنوان اولین موضوع در نظر بگیرید.

انواع کاندوم های زنانه که در دسترس است

کاندوم زنانه در 130 کشور جهان در دسترس قرار دارد.این نوع از کاندوم به عنوان نسل دوم کاندوم یا "FC2" شناخته می شود.کاندوم زنانه در کشور های مختلف یا نام های متفاوت فروخته می شود.برخی از این نامها عبارتند از :

Femidom - Dominique - Femy - Myfemy

- Protectiv - Elegance - Della and Care

جنسی که (FC1 (Female Condom 1 از آن شاخته شده بود پلی اورتان بود.ساخت کاندوم زنانه از این جنس یه دلایل معدودی باعث نارضایتی مردم و عدم خرید این محصول شد.اما (FC2 (Female Condom 2 که در حال حاظر برای خرید و استفاده در بازار وجود دارد با استفاده از لاتکسی به نام نترل ساخته شده است و جایگزین مناسبی برای FC1 بوده است.امروزه این محصول در طرح های متنوعی برای فروش در دسترس همگان قرار دارد.

میزان فروش کاندوم زنانه در کشورهای توسعه‌یافته اندک بوده، در حالی که در کشورهای در حال توسعه میزان فروش در حال افزایش است که به برنامه تنظیم خانواده و برنامه‌های مرتبط با بیماری ایدز مربوط می‌شود.تنها نوع کاندوم زنانه موجود در بازار به نام FC به فروش میرسد.غلافی از جنس پلی اورتان است که در هر انتهای خود حلقه ای قابل انعطاف دارد.حلقه باز کاندوم زنان بیرون واژن باقی می ماند و حلقه داخلی بسته و مثل دیافراگم زیر سمفیز قرار می گیرد.اثر کاندم زنانه در حفاظت از انتقال بیماری های جنسی نسبت به کاندوم مردانه کمتر است اما در هر حال کاندوم زنان نسبت به ویروس های ایدز ٬ سیتومگالوویروس و هپاتیت B غیر قابل نفوذ است . شانس جابجایی و لیز خوردن آن کمتر از کاندوم مردانه است (۳% در مقابل ۸-۳%) اما متاسفانه میزان حاملگی با آن بیشتر از کاندوم مردانه است.

نحوه کارکرد کاندوم زنانه

کاندوم زنانه به شکلی آزادانه درون واژن قرار میگیرد.طول کاندوم در حدود 17 سانتی متر است و با وجود این نوع کاندوم می توان از بارداری های ناخواسته و یا بیماریهای مقاربتی مانند HIV و STIS (عفونت های دستگاه تناسلی) جلوگیری کرد.کاندوم زنانه را می توان تا هشت ساعت قیل از رابطه جنسی نیز قرار داد و این موضوع دقیقا بر عکس کاندوم مردانه است که شما باید آن را دست قبل از برقراری رابطه استفاده نمایید.این موضوع که شما از چند ساعت قبل از رابطه میتوانید کاندوم را استفاده کنید باعث اطمینان خاطر شما و داشتن رایطه ای به دور از استرس می شود.

نحوه استفاده از کاندوم زنانهکاندوم زنانه,انواع کاندوم زنانه,کاندوم

بعد از خرید کاندوم زنانه شما مطمئنا می توانید نحوه استفاده از این محصول را درون جعبه پیدا کنید.چنان چه نتوانستید نحوه استفاده از کاندوم را درون جعبه پیدا کنید, میتوانید با صحبت با یک پزشک و یا مشاور سلامت جنسی از نحوه استفاده از کاندوم زنانه اطلاعات کسب کنید.در ادامه چند نکته مهم در ارتباط با استفاده از کاندوم زنانه آورده شده که دانشتن این نکات باعث می شود تا رابطه ای سالم تر و بدون استرس را تجربه کنید.

در ابتدا قبل از استفدا تاریخ انقضا کاندوم را بررسی نمایید تا از لحاظ مشکلی نداشته باشد.
سعی کنید کاندوم زنانه را به دقت و آهسته از بسته بندی خود خارج نمایید تا امکان آسیب دیدن کالا کمتر باشد. همچنین سعی کنید برای باز کردن بسته بندی از دندان و یا ناخن های بلند و اشیای که باعث آسیب زدن به کاندوم می شود استفاده نکنید.
سعی کنید در صورتی که نسبت به نحوه استفاده و قرار دادن کاندوم آگاهی ندارید از روی کاتالوگ موجود درون جعبه استفاده نمایید و در صورت نبودن راهنما از مشورت یک پزشک یا مشاور استفاده نمایید.
از هر کاندوم زنانه برای یک مرتبه استفاده نمایید.


نکته : به یاد داشته باشید استفاده همزمان از کاندوم زنانه و مردانه در یک رابطه تنها باعث پارگی کاندوم ها و به وجود آمدن یک رابطه جنسی پر خطر می شود.

اگر کاندوم زنانه پاره شود چه باید کرد؟

هرچند که بسیار بعید است که در حین رابطه کاندوم زنانه پاره شود مخصوصا اگر در باز کردن بسته بندی و نحوه استفاده آن مانند دستورالعمل کاتالوگ عمل کرده باشد.با این حال در مواردی کم کاندم زنانه نیز مانند کاندوم مردانه امکان پاره شدن دارد.برخی از دلایل پاره شدن کاندوم می تواند : وجود پارگی در کاندوم از قبل از باز شدن بسته بندی, نحوه قرار دان و استفاده اشتباه از کاندوم, تمام شدن تاریخ انقضای کاندو و فاسد بودن آنخطری که بعد از پاره شدن کاندوم زنانه وجود دارد احتمال ابتلا به بیماریهای عفونی و یا بارداری ناخواسته می باشد.

در صورت پاره شدن کاندوم بهتر است با استفاده از آزمایشات مخصوص از سلامت جنسی خود مطمئن شوید.شما می توانید این آزمایش را حدودا 10 روز بعد از رابطه انجام دهید.بهتر است که آزمایشات را 3 ماه بعد نیز دوباره انجام دهید و از نتایج آن آگاه شوید.این موضوع به این دلیل است که بیماریهای عفونی دستگاه تناسلی در فاصله های زمانی مختلف علائم خود را بروز میدهند.

برای خرید اینترنتی کاندوم به زوج کالا مراجعه کنید .

توضیح خوبی ها خرید کاندوم صورت آنلاین

معارفه خوبی ها خرید کاندوم صورت اینترنتی

معرفی وب سایت های معتبر خرید کاندوم خاردار در کشور

کاندوم تاخیری برای لذتی طولانی تر در رابطه

انزال زودرس یا ارگاسم زود هنگام از جمله مشکلات شایع زناشویی در مردان میباشد. میزان شیوع این مشکل در حالات و شرایط مختلف، متفاوت است ولی به طور میانگین از هر 3 مرد، 1 نفر دچار انزال زودرس است و یا در روابط زناشویی و زناشویی خود چندباری آن را تجربه کرده است. قبل از آنکه بخواهیم به دلایل رخداد انزال زودرس بپردازیم لازم است بدانیم که تعریف ارگاسم زودهنگام چیست؟
تعریف انزال زود هنگام :
انزال زود هنگام به موردی گفته میشود که عمل رسیدن به ارگاسم به طور غیر ارادی طی فعالیت زناشویی و رابطه زناشویی بلافاصله یا بعد از مدت اندکی پس از دخول با کمترین میزان تحریک رخ دهد. در بعضی مواقع انزال قبل از دخول و طی معاشقه رخ میدهد که این مورد نیز در گروه انزال زودرس قرار میگیرد.پیشنهاد ما استفاده از کاندوم تاخیری است .
در نتیجه ممکن است میزان رضایت طرفین از رابطه زناشویی به شدت کاهش پیدا کند و باعث بوجود آمدن استرس و عصبانیت شود که مشکلات بعدی را در پی خواهد داشت. همانگونه که گفته شد، انزال زودرس از دسته ی شایعترین اختلالات زناشویی در مردان است و ممکن است هر مردی در مرحله ای از زندگی با این مشکل مواجه شود.


انزال زودرس و درمان آن
دلایل و عوامل انزال زودرس چیست؟

در بیشتر موارد، عامل بخصوص و شفافی برای این مشکل یافت نمیشود. با افزایش سن و تجربه ی زناشویی، فرد به تاخیر انداختن ارگاسم (اوج لذت زناشویی) را فرا میگیرد. ارگاسم زودهنگام بیشتر در میان زوج های جوان و در شرایط خاصی مشاهده میشود، برای مثال در مواقعی که فاصله ی بین دو نزدیکی زیاد شود احتمال بروز این حالت افزایش میابد. (خرید کاندوم تاخیری را تجربه کنید)

عوامل روحی و روانی نظیر عصبانیت، استرس، احساس گناه و یا افسردگی از دیگر مواردی هستند که میتوانند فرد را دچار این مشکل کنند. عامل دیگر این مشکل میتواند با اختلالات پزشکی نظیر مشکلات هورمونی، وجود آسیب در ارگانهای تناسلی و ادراری و یا عوارض جانبی داروهایی خاص در ارتباط باشد.
نشانه های انزال زودرس چیست؟

مهمترین نشانه ی بیماری، عدم کنترل فرد در انزال است که سبب میشود بلافاصله بعد از دخول آلت و یا پس از گذشت مدت زمان اندک (حدود 1 تا 3 دقیقه) بعد از شروع نزدیکی فرد به ارگاسم برسد. این نوع انزال با کمترین تحریک و برخلاف میل طرفین رابطه بوقوع می پیوندد.

برای اینکه پزشک شما بتواند تشخیص درستی بدهد به تاریخچه ای از فعالیتهای زناشویی شما نیاز خواهد داشت. آزمایشات جسمانی و همچنین صحبت با شریک زناشویی شما از دیگر گزینه هایی هستند که پزشک برای یافتن علت مشکل از آنها کمک میگیرد.

با توجه به این مساله که رخداد انزال زودرس میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد، پزشک شما ممکن است برای شما آزمایشاتی تجویز کند تا بتواند احتمال اختلالات تناسلی و وجود بیماریهای خاصی را که میتوانند باعث این مشکل شوند، رد کند.

استفاده از کاندوم تاخیری
چطور میتوان انزال زودرس را درمان کرد؟

در بیشتر مواقع، مشکل بدون نیاز به دارو و یا اقدام خاصی و با گذشت زمان برطرف خواهد شد. تمرین تکنیکهای آرامش بخش و ریلکسیشن و یا بهره گیری از شیوه های پرت کردن حواس (فکر کردن به چیزهایی غیر از رابطه ی زناشویی) میتواند باعث به تاخیر انداختن انزال شود.

در صورتی که شما از نوشیدنی های الکلی استفاده میکنید و یا سیگار ( تنباکو و محصولات مشابه) میکشید با کنار گذاشتن آنها و یا کاهش میزان مصرف، میتوانید به رفع مشکل انزال در خود کمک کنید.

در برخی شرایط لازم است شما با شریکتان تکنیکهای خاصی را برای رفع مشکل بکار بگیرید و آنها را تمرین کنید. این تکنیکها میتوانند شامل شناسایی و کنترل عاملی باشند که به احساس ارگاسم منجر میشود و یا عامل محرک را کند و یا متوقف میکند.

فروش کاندوم تاخیری در اکثر داروخانه ها قابل خرید است اما اگر با مشکل کم رویی مواجه هستید کافی است به سایت ما یعنی منتوشاپ مراجعه کنید و به صورت اینترنتی و حتی ارزان تر از داورخانه (به دلیل خرید مستقیم از کارخانه) تهیه کنید .


برای فروش کاندوم به http://mento-shop.ir مراجعه کنید .

آشنایی خوبی ها خرید کاندوم فضایی صورت عیرحضوری

شناخت مضرات خرید کاندوم فضایی شکل آنلاین

ارائه اسامی سایتهای با اعتبار خرید کاندوم فضایی در شهرستانها

مرکز خرید کاندوم منتوشاپ بهترین محصولات زناشویی را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می دهد.

کاندم (به انگلیسی: Condom) یا کاپوت یا غلاف، پوششی کشسان است که به عنوان یک مانع فیزیکی از تماس مستقیم آلت تناسلی مرد با اندام شریک جنسی او و ورود اسپرم به دستگاه تناسلی زن جلوگیری می‌کند. این وسیله به منظور پیش گیری از بارداری و همچنین جلوگیری از انتقال میکرو ارگانیسم‌های بیماری زا و انتقال بیماری‌های آمیزشی به کار می‌رود. سطح برخی کاندوم‌ها برای بالا بردن اطمینان در جلوگیری از بارداری، از مایع اسپرم‌کُش پوشیده شده‌است.

قدیمی‌ترین اشاره به کاندوم مربوط هزار سال قبل از میلاد مسیح است و اشاره به کاغذهایی ابریشمی دارند که روغن اندود شده‌اند. در تصاویر به جا مانده از تمدن مصری‌ها هم نوعی از حفاظ در نوک آلت مردان مشاهده شده است. نقاشی‌های روی غارها نیز با حدس و گمان به استفاده از کاندوم اشاره دارد.

تاریخچه کاندوم در اروپا : از قرن شانزدهم میلادی آغاز می‌شود. در سال ۱۵۴۰ که بیماری آمیزشی سفلیس همه گیر شده بود، پزشکی ایتالیایی به نام گابریل فالوپیو، کاشف لوله‌های رحم یا لوله‌های فالوپ، دربارهٔ سفلیس نوشت و استفاده از کیسه چندلایه پارچه‌ای خیسانده شده در محلولی از نمک یا گیاهان دارویی را برای مردان علاقه‌مند به آمیزش جنسی توصیه کرد. بعدها در دوره رنسانس ساخت کاندوم از روده و مثانه حیوانات متداول شد اما این کاندوم‌ها گران بودند و دسترسی به آن‌ها مشکل بود و در نتیجه اغلب هر کاندوم چندین بار استفاده می‌شد. هنگامی که چارلز گودیر در سال ۱۸۴۴ فرایند ولکانیزاسیون لاستیک یا افزودن گوگرد و سایر مواد شیمیایی به لاستیک را ابداع کرد و اعلام کرد که این فرایند آن را انعطاف پذیرتر می‌کند، ناخواسته باعث آغاز عصر کاملاً جدیدی در پیش گیری از بارداری با ساخت کاندوم‌های لاستیکی شد. کاندوم‌های لاستیکی قابلیت کش‌آمدن داشتند و مانند کاندوم‌های روده گوسفند به سادگی پاره نمی‌شدند. با این حال کاندوم‌های لاستیکی هنوز بسیار ضخیم بودند، و مشکل استفاده چندباره به جای خود باقی بود.

اختراع لاتکس در دهه ۱۹۲۰ تحول جدیدی در استفاده از کاندوم را به وجود آورد.که منجر به فروش و خرید کاندوم بسیاری در جامعه شد. کاندوم‌های لاتکس مستحکم‌تر و نازک‌تر از کاندوم‌های لاستیکی بودند و تاریخ انقضای ۵ ساله (در مقایسه با سه ماه برای کاندوم لاستیکی) داشتند و مهمتر این که با توجه به ارزان بودن‌شان یک‌بارمصرف بودند. استفاده از کاندوم با به بازار آمدن قرص‌های پیش گیری از بارداری در دهه ۱۹۶۰ کاستی گرفت، اما در دهه ۱۹۸۰ با ظهور بیماری ایدز دوباره فروش کاندوم بالا رفت.

باتوجه به این که لاتکس باید به صورت تازه استفاده‌شود بیشتر کارخانه‌های آن در مالزی، تایلند و یا دیگر کشورهای استوایی که دارای دسترسی مستقیم به لاتکس هستند تأسیس می‌گردند.


با توجه به مزایای خرید کاندوم فضایی که امروزه به همه مردم دنیا ثابت شده است اما باز عده ای هستند که حاضر به استفاده از این محصول نیستند.این افراد حاضر به کاهش لذت رابطه جنسی ولی امن بودن آن برای هر دو طرف رابطه نیستند. در صورتی که امروزه با تنوع تولیدات در صنعت کاندوم بحثی در ارتباط با تاثیر کاندوم بر کاهش کیفیت رابطه جنسی مطرح نمی باشد.در میان تولیدات امروز کارخنجات کاندوم سازی مدلهای زیادی وجود دارد که نه تنها باعث کاهش کیفیت رابطه نمی شود بلکه برخی از این مدل ها باعث لذت بیشتر طرفین می شود.در هر صورت همه ی ما دوست داریم که نهایت آرامش رو از رابطه ی جنسی بدست آوریم به همین دلیل هر روز کاندوم های جدیدی برای اینکار تولید می شوند .

انواع مختلف کاندوم,کاندوم,مدل های عجیب کاندوم

مدل هایی از کاندوم های عجیب و جالب

انواع کاندوم:

کاندوم ها در دو نوع کاندوم مردانه و کاندوم زنانه وجود دارند ، کاندوم ها یکسان و یک اندازه نیستند و از نظر اندازه ٬ ضخامت ٬ وجود ماده اسپرم کش ویا ماده نرم کننده (لوبریکنت) متفاوت می باشند و برخی از کاندوم ها ماده اسپرم کش ندارند . کاندوم های محتوی ماده اسپرم کش موثرتر از انواع بدون اسپرم کش هستند . کاندوم ها در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته و در بسته های کوچک بسته بندی می شود .

جدیدترین کاندوم موجود در بازار کاندوم فضایی هستند که بتازگی اجازه فروش در ایران را پیدا کرده اند . که میتوانید از مراکز معتبر فروش کاندوم فضایی مثل فروشگاه منتوشاپ تهیه کنید.

کاندوم فضایی
فرق کاندوم فضایی با کاندوم های معمولی چیست ؟

همون طور که از اسم آنها پیداست شکل و قیافه این کاندوم ها اصلا هیچ شباهتی به کاندوم های معمولی ندارد .همین تفاوت در شکل و عملکرد باعث شده که ، هنگام استفاده از این کاندوم ، زن و شوهر احساسات جدیدی رو تجربه می کنند که تا الان هیچ ایرانی ای تجربه نکرده .با توجه به طراحی خاص این کاندوم فضایی ، بخاطر وجود برجستگی های فوق العاده بزرگ بر روی بدنه ی کاندوم ، نقطه ی جی و کلیتوروس ( نقاط حساس دستگاه تناسلی بانوان ) بشدت تحریک می شود .
تا جایی که بسیاری از بانوانی که هرگز تجربه ی اوج لذت جنسی و ارگاسم را نداشته اند ، با این کاندوم برای اولین بار به ارگاسم رسیده اند .

مدل های مختلف کاندوم های فضایی :
انواع کاندوم,کاندوم های جالب,کاندوم عجیب

برای فروش کاندوم فضایی به http://mentoshop.ir مراجعه کنید .

کاندوم فضایی زیبا است یا خیر

برخی از کاندوم فضایی های منتوشاپ کارخانه ها صرفا جنبه تبلیغاتی یا سرگرمی دارد و برخی از آنها حتی کار اصلی کاندوم (جلوگیری از بارداری های ناخواسته و بیماری های جنسی) را انجام نمی دهند.اما آشنا شدن و استفاده از برخی از این محصولات باعث می شود که شما لحظات بهتری در رابطه جنسیتان تجربه کنید.تجربه بعضی افراد نشان داده که استفاده از برخی از این کاندوم ها باعث کیفیت بیشتر در رابطه و نزدیک تر شدن به نقطه اوج جنسی شده است.تنوع کاندوم های خاص و عجیب بسیار زیاد است.اگر می خواهید هنگام خرید این دست از کاندوم ها خرید خوبی داشته باشید به تاییدیه FDA روی بسته بندی کاندوم دقت نمایید و در درجه بعدی تاریخ انقضای بسته را هم چک کنید.
با توجه به مزایای خرید کاندوم فضایی که امروزه به همه مردم دنیا ثابت شده است اما باز عده ای هستند که حاضر به استفاده از این محصول نیستند.این افراد حاضر به کاهش لذت رابطه جنسی ولی امن بودن آن برای هر دو طرف رابطه نیستند. در صورتی که امروزه با تنوع تولیدات در صنعت کاندوم بحثی در ارتباط با تاثیر کاندوم بر کاهش کیفیت رابطه جنسی مطرح نمی باشد.در میان تولیدات امروز کارخنجات کاندوم سازی مدلهای زیادی وجود دارد که نه تنها باعث کاهش کیفیت رابطه نمی شود بلکه برخی از این مدل ها باعث لذت بیشتر طرفین می شود.در هر صورت همه ی ما دوست داریم که نهایت آرامش رو از رابطه ی جنسی بدست آوریم به همین دلیل هر روز کاندوم های جدیدی برای اینکار تولید می شوند .

توضیح مدل های سطوح آموزش تعمیرات کپی در آکادمی ارزان

معرفی انواع بخش ها آموزش تعمیرات ماشین های اداری در انفورماتیک موسسه تضمینی

آموزش تعمیرات فتوکپی کپی ماشین های اداری


بازار کار فارغ التحصیلان دوره تخصصی کاربردی تعمیرات دستگاه فتوکپی:
باتوجه به کمبود تعمیرکار حرفه ای در عرصه ماشینهای اداری علی الخصوص تعمیرات دستگاه فتوکپی ، بازار کار بسیار خوب و گسترده ای در این زمینه وجود دارد . از دلایل آن میتوان به بالا بودن نرخ نامه مصوب و اجرت تعمیرات ، افزایش واردات این دستگاه ها به کشور و کیفیت پایین ساخت اشاره کرد که بستر مناسبی برای خوداشتغالی ایجاد کرده است .



تجهیزات مدرن آموزشی موسسه :

سرفصل های آموزشی
سیلابس های دوره آموزش سرویس و نگه داری و تعمیرات فوق تخصصی دستگاه های کپی آنالوگ

روش های عیب یابی سریع روش های تخصصی General Service بکارگیری Main Code جهت تنظیمات عمومی و تخصصی دستگاه بکارگیری پروگرام های فوق تخصصی دستگاه
روش های عیب یابی فوق تخصصی تعمیرات و رفع ایراد بصورت فوق تخصصی و بر مبنی اصول Service کارخانه ای دستگاه استفاده تخصصی از Service Manual استفاده تخصصی از Parts Guide جهت استخراج Part Number اجزا دستگاه
روش بکارگیری پودر جهت پر کردن Toner اولین مرکز آموزش فوق تخصصی عیب یابی و تعمیر برد های الکترونیکی دستگاه کپی از قبیل Main Board High Voltagh
AC power DC Power Discharge Blank Lamp
تعمیرات فوق تخصصی اجزای دستگاه کپی DEVELOPER Unit (دولوپر) Dram Unit (درام) Paper Feed Unit (کاغذ کش)






برای معرفی https://123parse.com/Content/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%81%D8%AA%D9%88%DA%A9%D9%BE%DB%8C-%DA%A9%D9%BE%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C مراجعه کنید

معرفی انواع ویدئو آموزش seo ارزان

آشنایی روش های فیلم آموزشی سئو با ضمانت


سلام باید همین ابتدا خدمت شما عزیزان عرض کنم که یادگیری سئو نیاز به ماه ها تجربه و تلاش داره و به این آسونی به دست نمیاد.

ولی من میخوام یک آموزش نسبتا مختصری بگذارم و یه توضیح کلی در 3 دقیقه درباره ی سئو در اختیار شما دوستان بگذارم.

اول به این سوال پاسخ میدهیم که اصلا سئو چیست؟

باید بگویم که سئو به مجموعه اعمال و کارهایی که شما روی سایت خودتان انجام میدهید تا رتبه ی بهتری در موتور های جست و جو مانند گوگل بگیرید را

سئو میگویند.

اگر بخواهید سایتتان در گوگل یا هر موتور جست وجوی دیگری رتبه ی بهتری بگیرد باید چکار کنیم

جواب دادن به این سوال ساده است باید بگویم باید اقدامات شما به شکلی باشد که استفاده کنندگان از سایت شما راضی باشند و وقتی از سایت شما بیرون آمدن

به شکل راضی کننده ای به هدفشان رسیده باشند. این جواب خیلی ساده و البته خیلی درست و واضح بود اما چگونه رضایت بازدید کننده را بدست بیاوریم

حالا موقع آن است که کمی تخصصی تر درمورد سئو صحبت کنیم.

سئو را میتوانیم به 2بخش اصلی سئو خارجی و سئو داخلی طبقه بندی کنیم که هر کدام تعریف و قوانین خود را دارند.

سئو داخلی چیست : فاکتور هایی که روی خود سایت انجام میشوند و شما باید آن ها را روی سایتتان لحاظ کنید اگر بخواهم چند مثال بزنم مثل سرعت سایت یعنی سایت شما سرعت

خوبی داشته باشد سایت شما نسخه ی موبایل داشته باشد کلمه ی کلیدی شما در عنوان و در متن وجود داشته باشد و فاکتور های دیگر که برای گوگل حائز اهمیت هستند.

اما سئو خارجی : قبلا سئو خارجی فقط به لینک سازی ختم میشد اما دیگر به این شکل نیست اما اگر خود لینک سازی را هم بخواهم توضیح مختصری بدهم یعنی اینکه یک سایت به سایت شما

لینک بدهد که از دید گوگل یک امتیاز مثبت بود که هرچه تعداد این لینک ها بیشتر باشد یا از سایت های معتبر تر و یا سایت های مشابه باشند امتیاز بیشتر است.

اما دیگر ارزش قضیه ی لینک سازی مانند الگوهای گذشته ی خود نیست و خیلی چیز ها عوض شده است

و موضوعی که اعتبار گرفته است موضوع فاکتور های رفتاری است که معنی آن بر میگردد به همان تعریف ساده ای که اول متن گفته شد

کابر از سایت شما راضی باشد اما این موضوع به چه شکل است این که کاربر وارد سایت شما میشود وقت میگذارد صفحات متعددی از سایت شما را چک میکند که نشان میدهد کاربر از شما راضی است.

که مجموع این ها را فاکتور های رفتاری میگویند

ودر آخر باید بگویم که اگر شما بتوانید سئو داخلی خوب و سئو خارجی خوبی روی سایتتان داشته باشید حتما رشد خواهید کرد.

اگر میخواهید که از تمامی جزئیات سئو آگاه شوید و تجربه ی چندین ساله ی ما در اختیارتان قرار بگیرد به سایت labraseo.com مراجعه بفرمایید.

https://www.aparat.com/v/1sGvq

معارفه انواع معین کردن هزینه طراحی وب سایت تخصصی

معرفی طریقه های محاسبه تعرفه طراحی سایت تخصصی

بسیاری از کاربران به دنبال این هستند که بدانند آیا تجارت الکترونیک نسبت به تجارت سنتی دارای مزیت و برتری های خاصی است یا خیر ؟ درواقع بسیاری از افراد و شرکت ها پیش از آنکه بخواهند از تجارت سنتی به سمت تجارت الکترونیک حرکت کنند به دنبال کسب آگاهی در رابطه با قیمت طراحی سایت هستند تا بدانند برای شروع این مسئله چقدر سرمایه احتیاج دارند. به همین دلیل ما میخواهیم دلایلی بیان کنیم تا بدانید که هرچقدر هزینه کنید ، قطعا در آمدهای حاصل از مزایای تجارت الکترونیک به سرعت این هزینه را جبران و شما را به سود دهی میرساند.

و اما اولین مزیت تجارت الکترونیک ، فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب
یکی از امکاناتی که اینترنت در اختیار تجار و بازرگانی قرار میدهد اطلاعات کامل و جامعی است که در مورد هر کالا چه از نظر فنی و چه از نظر تجاری میتوان یافت. امکاناتی که در دنیای واقعی ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و زمان زیاد بدست نمی آید. از طرفی تجارت الکترونیک امکان ایجاد ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک فرآیند بازرگانی یا تجاری لازم است با آنها تماس برقرار کنیم در کوتاه ترین زمان از طریق ارسال ایمیل و یا روش های دیگر فراهم میکند.

دومین مزیت تجارت الکترونیک ، حذف واسطه ها و برقراری ارتباط به صورت مستقیم میباشد.
یکی از با ارزشترین مزایای تجارت الکترونیک حذف کردن واسطه هاست که باعث کاهش بی سابقه قیمت کالا و خدمات در جهان میباشد. بر اساس تحقیقات انجام شده ، حذف کردن واسطه ها و ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده بین پانزده تا پنجاه درصد موجب کاهش قیمت ها برای مشتریان واقعی خواهد شد.

سومین مزیت تجارت الکترونیک ، افزایش قدرت خریداران میباشد
شما میتوانید بر این اساس به راحتی از میان فروشندگان مختلف ، محصول مد نظر خود را انتخاب کنید درحالی که اگر به بازار بروید ممکن است فقط تعداد محدودی از فروشندگان و برندهای مختلف را ببینید اما در اینترنت با یک جستجوی ساده میتوانید انواع برندها و محصولات را با جزئیات کامل مشاهده نمایید.

چهارمین مزیت تجارت آنلاین شامل محصولات سفارشی و پشتیبانی قدرتمند میباشد
شما در بازار فقط میتوانید محصولاتی را خریداری کنید که به صورت آماده میباشند اما در دنیای آنلاین شما میتوانید سفارش ساخت محصولی سفارشی را بدهید . مسئله ای که به شما کمک میکند این است که پس از دریافت محصول سفارشی خود شامل پشتیبانی قدرتمند خواهید بود.












برای آشنایی به وبلاگ هزینه طراحی سایت رجوع کنید .


عالی ترین فصل برای تور روسیه چه زمانی می باشد

برگزیدن تور لحظه آخری روسیه, باانگیزه ی دیدن شهرهای زیبای سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل جذاب آن میتواند که گزیده ی خوبی باشد.ولی می بایست این توصیه را توجه کرد که سرزمین روسیه به علت نزدیکی به قطب شمال دارای جوی خنک می باشد که این نکته برای خیلی ها دوست داشتنی نیست.

چاک چاک
چاک چاک یک دسر شرقی ست که روس ها عاشق آن هستند .مواد مورد استفاده در این دسر عسل ،تحم مروغ و ارد است . بعد از پخته شدن به شربت عسل آغشته می شود .

اُکروشا
این سوپ روسی ظاهری شبیه آب دوغ خیار ایرانی ست و در فصل تابستان سرو می شود . برای تهیه این سوپ از خیار، تربچه، تخم مرغ آبپز، سیب زمینی آبپز، پیازچه و انواع گوشت استفاده می‌شود.



گرچکا
گندم سیاه یا گرچکا یک محصول پر مصرف در روسیه ست .
در واقع میوه ای سبوس دار است. محصولی بسیار مقوی ست و در سفره اکثر روس ها دیده میشود .
با گرچکا و آب یا شیر نوعی حلیم روسی تهیه می شود .


سفر به روسیهدرانیکی
این خوراک که شبیه کوکو سیب زمینی ایرانی هاست برای صبحانه صرف میشود .

پیروک
نوعی کیک پای است که با شیرینی جات یا خوراکی های دیگر پر میشود .

سفر به روسیه شیرینی زنجفیلی تولا
شیرینی معروف روسی این شیرینی میباشد . شیرینی محبوب تولستوی است که کوچک و گرد و خشک است .پلمنی
پلمنی یک غذای سنتی روسی ست .در واقع خمیریست که با گوشت پر شده و پخته میشود که یا در نهایت به صورت خشک و یا به شکل سوپ صرف مشود.

امیدواریم که تور ارزان روسیه به شما خوش بگذرد

عالی ترین فصل برای تور ترکیه چه فصلی می باشد

می توان گفت تور ترکیه با توجه به موقعیت سرزمین ترکیه به عنوان خط بین خاورمیانه و اروپا هرساله دردید تعداد کثیری از مردمانی که انگیزه ی یک مسافرت تفریحی خوب را دارا می باشد قرار می گیرد.

فرودگاه آنتالیا در ۱۰ کیلومتری شمال شرق شهر قرار گرفته و از لحاظ حجم مسافر در رده دوازدهم فرودگاه‌های اروپا و دومین فرودگاه‌ ترکیه قرار دارد. فرودگاه آنتالیا مهم‌ترین فرودگاه جنوب غرب ترکیه

است و دیگر فرودگاه‌های این منطقه در دالامان و بُدروم قرار دارند. از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا به مقصد اکثر فرودگاه های معروف دنیا از جمله ایران پرواز مستقیم وجود دارد.
توصیه بهداشتی:

برای رفتن به آنتالیا توصیه می شود خود را بیمه کنید و حتما اگر از داروی خاصی استفاده می کنید به اندازه نیاز و با نسخه پزشک همراه خود داشته باشید چون در آنتالیا و دیگر شهرهای ترکیه هزینه درمان و دارو بسیار بالا می باشد و برایتان گران تمام خواهد شد.
غذاهای معروف در آنتالیا:

یکی از مهم‌ترین مسائل برای رفتن به آنتالیا تغذیه مناسب و خوب می باشد. غذاهای کشور ترکیه از لذیذترین و پرطرفدارترین غذاهای دنیا به شمار می آیند، در شهر آنتالیا هم می‌توانید از انواع این غذاها لذت ببرید. از معروفترین غذاهای آنتالیا می توان به خوراک گوشت (Sac kavurma)، کباب اسکندر، حلوا، ترکیبی از انواع غله و آبمیوه ها (Kolle) و خوراک تهیه شده از گندم و گوجه (Tomato cive) اشاره کرد.کافی ست ببینید نزدیک ترین تور ترکیه چه زمانی خواهد بود و برای سفر خود را آماده کنید تا مزه ی این غذاهای لذیذ را برای همیشه زیر دندانتان بماند .

بهترین رستوران‌های این شهر، شامل رستوران کرال سوفاراسی، که انواع غذاهای مدیترانه ای و ترکی را دارد، رستوران استلاز بیستروت، که انواع ماهی‌ها و کباب‌هاش فوق‌العاده هستند و رستوران وانیلیا لنج، که خیلی رمانتیک است و انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی و خوراک های بین المللی را دارا می باشند.

امیدواریم که تور ترکیه به شما خوش بگذرد.

۹۱ در صد از استفاده کنندگان internet از موتورهای جستجو کار میکنند مطابق با آخرین بررسی ها بیشتر از ۲۵0

محدود شدن شدن بازدیدکنندگان
این مقاله بدست وبسایت طراحی سایت تولید شده است

5- مطلب نامفهوم : به کاربردن از متن|محتوا|مطلب} ناخوانا و بندهای طولانی ذهن را خسته ميكند . همواره از نوشته های قابل خواندن و با فونت خوب استفاده كنيد تا چشم در خواندن خسته نشود . به کار بردن حالت های پررنگ و زير خط دار در جای مناسب باعث مناسب تر شدن محتوای شما ميشود .
6- عكس هاي بسيار بزرگ : استفاده از تصوير در طراحي سايت اهميت ويژه اي دارد . اما گاهي اين عكس ها بعلت حجم زياد مانع لود شدن سريع صفحه سايت شما ميشود و بيننده را ترغيب به بستن پنجره سايت شما ميكند ! هنگام استفاده از عكس حتما آن را با برنامه هايي مانندphotoshop براي استفاده در سایت بهينه كنيد تا از حجم ممكن بهره بگيريد .
7- فلش هاي وارد شده به سایت بدون دكمه اسکیپ : اگر دوست داريد در صفحه اول وب سایتتان يك فلش خوشگل بگذاريد عیبی ندارد . اما يادتان باشد كه حتما دكمه SKIP INTRO را در آن فلش تعبيه كنيد تا بيننده هايي كه ميخواهند مستقيم به اطلاعات سايتتان دسترسي بيابند پشت در هاي بسته فلش معطل نشوند .



12