عالی ترین فصل برای تور روسیه چه زمانی می باشد

دوشنبه 30 بهمن 1396
10:00
4gfwd

برگزیدن تور لحظه آخری روسیه, باانگیزه ی دیدن شهرهای زیبای سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل جذاب آن میتواند که گزیده ی خوبی باشد.ولی می بایست این توصیه را توجه کرد که سرزمین روسیه به علت نزدیکی به قطب شمال دارای جوی خنک می باشد که این نکته برای خیلی ها دوست داشتنی نیست.

چاک چاک
چاک چاک یک دسر شرقی ست که روس ها عاشق آن هستند .مواد مورد استفاده در این دسر عسل ،تحم مروغ و ارد است . بعد از پخته شدن به شربت عسل آغشته می شود .

اُکروشا
این سوپ روسی ظاهری شبیه آب دوغ خیار ایرانی ست و در فصل تابستان سرو می شود . برای تهیه این سوپ از خیار، تربچه، تخم مرغ آبپز، سیب زمینی آبپز، پیازچه و انواع گوشت استفاده می‌شود.



گرچکا
گندم سیاه یا گرچکا یک محصول پر مصرف در روسیه ست .
در واقع میوه ای سبوس دار است. محصولی بسیار مقوی ست و در سفره اکثر روس ها دیده میشود .
با گرچکا و آب یا شیر نوعی حلیم روسی تهیه می شود .


سفر به روسیهدرانیکی
این خوراک که شبیه کوکو سیب زمینی ایرانی هاست برای صبحانه صرف میشود .

پیروک
نوعی کیک پای است که با شیرینی جات یا خوراکی های دیگر پر میشود .

سفر به روسیه شیرینی زنجفیلی تولا
شیرینی معروف روسی این شیرینی میباشد . شیرینی محبوب تولستوی است که کوچک و گرد و خشک است .پلمنی
پلمنی یک غذای سنتی روسی ست .در واقع خمیریست که با گوشت پر شده و پخته میشود که یا در نهایت به صورت خشک و یا به شکل سوپ صرف مشود.

امیدواریم که تور ارزان روسیه به شما خوش بگذرد


[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عالی ترین فصل برای تور ترکیه چه فصلی می باشد

يکشنبه 29 بهمن 1396
10:40
4gfwd

می توان گفت تور ترکیه با توجه به موقعیت سرزمین ترکیه به عنوان خط بین خاورمیانه و اروپا هرساله دردید تعداد کثیری از مردمانی که انگیزه ی یک مسافرت تفریحی خوب را دارا می باشد قرار می گیرد.

فرودگاه آنتالیا در ۱۰ کیلومتری شمال شرق شهر قرار گرفته و از لحاظ حجم مسافر در رده دوازدهم فرودگاه‌های اروپا و دومین فرودگاه‌ ترکیه قرار دارد. فرودگاه آنتالیا مهم‌ترین فرودگاه جنوب غرب ترکیه

است و دیگر فرودگاه‌های این منطقه در دالامان و بُدروم قرار دارند. از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا به مقصد اکثر فرودگاه های معروف دنیا از جمله ایران پرواز مستقیم وجود دارد.
توصیه بهداشتی:

برای رفتن به آنتالیا توصیه می شود خود را بیمه کنید و حتما اگر از داروی خاصی استفاده می کنید به اندازه نیاز و با نسخه پزشک همراه خود داشته باشید چون در آنتالیا و دیگر شهرهای ترکیه هزینه درمان و دارو بسیار بالا می باشد و برایتان گران تمام خواهد شد.
غذاهای معروف در آنتالیا:

یکی از مهم‌ترین مسائل برای رفتن به آنتالیا تغذیه مناسب و خوب می باشد. غذاهای کشور ترکیه از لذیذترین و پرطرفدارترین غذاهای دنیا به شمار می آیند، در شهر آنتالیا هم می‌توانید از انواع این غذاها لذت ببرید. از معروفترین غذاهای آنتالیا می توان به خوراک گوشت (Sac kavurma)، کباب اسکندر، حلوا، ترکیبی از انواع غله و آبمیوه ها (Kolle) و خوراک تهیه شده از گندم و گوجه (Tomato cive) اشاره کرد.کافی ست ببینید نزدیک ترین تور ترکیه چه زمانی خواهد بود و برای سفر خود را آماده کنید تا مزه ی این غذاهای لذیذ را برای همیشه زیر دندانتان بماند .

بهترین رستوران‌های این شهر، شامل رستوران کرال سوفاراسی، که انواع غذاهای مدیترانه ای و ترکی را دارد، رستوران استلاز بیستروت، که انواع ماهی‌ها و کباب‌هاش فوق‌العاده هستند و رستوران وانیلیا لنج، که خیلی رمانتیک است و انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی و خوراک های بین المللی را دارا می باشند.

امیدواریم که تور ترکیه به شما خوش بگذرد.


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

۹۱ در صد از استفاده کنندگان internet از موتورهای جستجو کار میکنند مطابق با آخرین بررسی ها بیشتر از ۲۵0

شنبه 28 بهمن 1396
17:29
4gfwd

محدود شدن شدن بازدیدکنندگان
این مقاله بدست وبسایت طراحی سایت تولید شده است

5- مطلب نامفهوم : به کاربردن از متن|محتوا|مطلب} ناخوانا و بندهای طولانی ذهن را خسته ميكند . همواره از نوشته های قابل خواندن و با فونت خوب استفاده كنيد تا چشم در خواندن خسته نشود . به کار بردن حالت های پررنگ و زير خط دار در جای مناسب باعث مناسب تر شدن محتوای شما ميشود .
6- عكس هاي بسيار بزرگ : استفاده از تصوير در طراحي سايت اهميت ويژه اي دارد . اما گاهي اين عكس ها بعلت حجم زياد مانع لود شدن سريع صفحه سايت شما ميشود و بيننده را ترغيب به بستن پنجره سايت شما ميكند ! هنگام استفاده از عكس حتما آن را با برنامه هايي مانندphotoshop براي استفاده در سایت بهينه كنيد تا از حجم ممكن بهره بگيريد .
7- فلش هاي وارد شده به سایت بدون دكمه اسکیپ : اگر دوست داريد در صفحه اول وب سایتتان يك فلش خوشگل بگذاريد عیبی ندارد . اما يادتان باشد كه حتما دكمه SKIP INTRO را در آن فلش تعبيه كنيد تا بيننده هايي كه ميخواهند مستقيم به اطلاعات سايتتان دسترسي بيابند پشت در هاي بسته فلش معطل نشوند .




[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تعمیرات موبایل در شهرهای کشور با عالی ترین تعرفه

پنجشنبه 26 بهمن 1396
11:32
4gfwd


آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات موبایل در مازندران ساری

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در مازندران و شهرهای ساری, چالوس, بابلسر, جویبار, آمل, بابل, بهشر, کلاردشت و شهرهای دیگر استان مازندران برگزار می شود .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد مازندران

استان مازندران

مازندران از وسعتی معادل ۱٫۴۶ درصد ایران برخوردار است. اما قرار گرفتن آن در ساحل جنوبی بزرگترین دریاچه جهان موسوم به دریای خرز یا دریای کاسپین و همجواری با چهار کشور ساحلی این دریا یعنی ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و جمهوری آذربایجان از یک سو و قرار گرفتن در شمال کلان‌شهر تهران (پایتخت ایران) از موقعیت جغرافیایی استراتژیکی برخوردار است.

امتیاز حمل و نقل دریایی با کشورهای همسایه از طریق منطقه ویژه و بندر قدیمی نوشهر، و منطقه ویژه و جدید امیرآباد بهشهر و اسکله نفتی نکا در شرق مازندران، اتصال آن به شبکه سراسری راه آهن کشور، وجود فرودگاه‌های بین‌المللی فرودگاه دشت ناز (ساری)، نوشهر(قدیمی‌ترین فرودگاه مازندران) و رامسر، برخورداری از سه جاده شوسه ارتباطی با استان تهران، و اقدام به سرمایه‌گذاری در طرح در دست ساخت بزرگراه تهران ـ شمال (نوشهر) با امکان دسترسی سریع با فاصله کوتاه ۱۲۰ کیلومتر ارتباط تهران ـ مازندران

عبور خطوط بین‌المللی فیبر نوری، شبکه ارتباطی بسیار قوی و گسترده‌ای را در مسیر کریدور بین‌المللی شمال ـ جنوب از هلسینکی (فنلاند)، به بندر لاوان (روسیه) تا ساحل دریای مازندران فراهم آورده‌است و همچنین جاده بین‌المللی هراز در این استان باعث ترددهای بالایی شده‌است.

دسترسی به زیر ساخت‌های مناسب ارتباطی، به همراه تسهیلات ویژه زیر بنایی آب، برق، فاضلاب و گاز همراه با شرایط آب و هوایی معتدل، اراضی بسیار حاصلخیز، طبیعت گوناگون و مفرح ساحلی، دشتی، جنگلی و کوهستانی مساعد برای توسعه صنعت گردشگری و دسترسی به بازارهای هدف داخلی و خارجی، امکان توسعه سریع را در قالب بخشهای محوری گردشگری، کشاورزی، صنعتی و تجاری، فناوری اطلاعات و ارتباطات را یکجا در خود گرد آورده است.

همچنین برخورداری از میراث فرهنگی غنی و بیشترین نرخ دانش آموختگان با تحصیلات دانشگاهی مازندران در میان استان‌های کشور، شرایط مناسبی برای گسترش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی استان در سطح منطقه شمال و ایران فراهم آورده‌است. این استان باسوادترین استان کشور است.
مقالات پارسه

حال در طول ساعات گذشته شاهد محصولات جدیدی از سوی این شرکت کره‌ای بوده‌ایم. ال‌جی امروز استایلوس ۲ را معرفی کرد و مدعی شد که این دستگاه در کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2016) به‌دید عموم گذاشته خواهد شد.

اما این تنها محصول این شرکت نبود که امروز معرفی شد و ال‌جی از کی ۸ نیز رونمایی کرد.ال‌جی کی ۸ با شماره مدل K350N همان‌طول که از حرف K در ابتدای آن برمی‌آید، محصولی میان‌رده است که فقط برای برخی کشور‌ها عرضه خواهد شد و در این بین می‌توان به‌مجارستان اشاره کرد. ال‌جی کی ۸ ار نمایشگری ۵ اینچی با وضوح اچ‌دی (۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل) بهره می‌برد که پنل لمسی آن از نوع IPS است و این نمایشگر نیز با شیشه 2.5D پوشانده شده است.

مدیاتک MT6735 که پردازنده‌ای ۶۴ بیتی و چهار هسته‌ای است، روی این محصول قرار گرفته و پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط MaliT720 انجام می‌شود. ال‌جی برای این محصول ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

بخش پشتی کی ۸ دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED است و در بخش جلویی آن شاهد دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس تصویری هستیم. اندروید ۶.۰ به‌صورت پیش‌فرض روی این تلفن هوشمند نصب شده است و روی آن نیز رابط کاربری ال‌جی قرار دارد. کی ۸ از باتری قابل تعویض ۲۱۲۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و ابعاد کلی دستگاه نیز ۱۴۴.۶ در ۷۱.۵ در ۸.۷ میلی‌متر است و وزنی ۱۵۶ گرمی دارد.

اگر به‌تصاویر منتشر شده است از محصول نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تمام دکمه‌های آن در ‌بخش پشتی قرار گرفته‌اند و قاب پشتی نیز دارای طرح خاصی است. حال در طول ساعات گدشته شاهد محصولات جدیدی از سوی این شرکت کره‌ای بوده‌ایم.

ال‌جی امروز استایلوس ۲ را معرفی کرد و مدعی شد که این دستگاه در کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2016) به‌دید عموم گذاشته خواهد شد. اما این تنها محصول این شرکت نبود که امروز معرفی شد و ال‌جی از کی ۸ نیز رونمایی کرد.ال‌جی کی ۸ با شماره مدل K350N همان‌طول که از حرف K در ابتدای آن برمی‌آید، محصولی میان‌رده است که فقط برای برخی کشور‌ها عرضه خواهد شد و در این بین می‌توان به‌مجارستان اشاره کرد. ال‌جی کی ۸ ار نمایشگری ۵ اینچی با وضوح اچ‌دی (۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل) بهره می‌برد

که پنل لمسی آن از نوع IPS است و این نمایشگر نیز با شیشه 2.5D پوشانده شده است. مدیاتک MT6735 که پردازنده‌ای ۶۴ بیتی و چهار هسته‌ای است، روی این محصول قرار گرفته و پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط MaliT720 انجام می‌شود. ال‌جی برای این محصول ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. بخش پشتی کی ۸ دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED است و در بخش جلویی آن شاهد دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس تصویری هستیم. اندروید ۶.۰ به‌صورت پیش‌فرض روی این تلفن هوشمند نصب شده است و روی آن نیز رابط کاربری ال‌جی قرار دارد.

کی ۸ از باتری قابل تعویض ۲۱۲۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و ابعاد کلی دستگاه نیز ۱۴۴.۶ در ۷۱.۵ در ۸.۷ میلی‌متر است و وزنی ۱۵۶ گرمی دارد.اگر به‌تصاویر منتشر شده است از محصول نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تمام دکمه‌های آن در ‌بخش پشتی قرار گرفته‌اند و قاب پشتی نیز دارای طرح خاصی است.

خدمات ما آموزش تعمیرات لپ تاپ در مازندران می باشد .




[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین تایم برای تور گرجستان چه زمانی می باشد

چهارشنبه 25 بهمن 1396
9:39
4gfwd

تور گرجستان به علت قرار گرفتن در مابین قاره اروپا و قاره آسیا میتواند خاطره ی خاصی برای توریستها ایجاد کند.بافت تاریخی و تاریخ قدیمی این سرزمین در برابر پیشرفت فرزندان جدید این کشور موفق شده شرایط باحال و تماشایی را برای مسافران پدید آورد.گفتنی می باشد .

ناهمواری‌ها

کشور گرجستان عمدتاً کوهستانی است. بیش از ۸۰٪ قلمرو این سرزمین را کوهستان‌ها و تپه ماهورها پوشانده‌است. فعالیت‌های عادی مربوط به زلزله در نواحی دارای ساختار آتشفشانی در گرجستان جنوبی آشکار شده‌است.

برخلاف کلیات عمومی کوه شناسی، قسمت گرجستان قفقاز بزرگ، در مطابقت با زمین‌شناسی و ساختار اصلی ناهمواری، به سه قسمت غربی، مرکزی و شرقی تقسیم شده‌است.[۹]
قفقاز بزرگ
تصویر ماهواره‌ای قفقاز

با گذر از غرب به شرق در امتداد رشته کوه قفقاز بزرگ، امکان مشاهدهٔ افزایش تدریجی آب پخشان اصلی بین رودخانه‌های دامنه‌های شمالی و جنوبی و همچنین کوه‌های نوک نیزی که به طرف سواحل دریای سیاه و اراضی پست کولخیس، کشیده شده‌اند، وجود دارند. همهٔ نواحی کوهستانی که بین دره «پسو» و مرزهای شرقی جمهوری خودمختار آبخازیا کشیده شده‌اند، «قفقاز غربی» نامیده می‌شود. رشته اصلی قفقاز غربی همچون برآمدگی‌های عظیمی، پوشیده از قلل صخره‌ای برافراشته‌است که در بین آن، یخچال‌هایی در عمق حفره‌های سیرکی قرار دارند. ستیغ عظیم قفقاز بزرگ، نزدیک هزار متر بالاتر از خط برف‌های دائمی است. گذرگاه‌های کوهستانی، که در اغلب موارد، جاده‌ای مالروست. در ارتفاع ۲۴۰۰ تا ۳۰۰۰ متری از سطح دریا قرار دارند.

قلل قفقاز بزرگ پوشیده از برف‌های دائمی است. واریزهای موجود درپای قله‌ها حاصل قرن‌ها فرسایش هوازدگی است. اختلاف شدید بین دمای شبانه روز، سبب تخریب حتی سنگ‌های سختی جون گرانیت، گنیس و شیست‌های دگرگون می‌شود که بیشترین قسمت رشته کوه‌ها را تشکیل می‌دهند.

آبشارهای یخی که از زبانه‌های یخچالی تشکیل می‌شود، بر روی حصارهای سنگی جریان می‌یابد و به درون دره‌های تنگ و عمیق سرازیر می‌شود. این آبشارها تعداد بی شماری جویبار و نهر را تغذیه می‌کند که رودهای کوهستانی در پایین تشکیل می‌دهند.

در قسمت شرقی قفقاز غربی، رشته کوه‌های آهکی کوتاه ترند و برآمدگی‌های نسبتاً کوتاهی را تشکیل می‌دهند. یکی از این رشته کوه‌ها توسط رود گالیدزگا به طور عمیق بریده شده‌است. از بالای کانیون، مجدداً می‌توان دامنه‌های شیبدار کوه‌ها را دید. این‌ها، هرچند از آهک تشکیل نیافته‌اند، اما عمدتاً ماسه سنگ‌های سخت صخره‌های آتش فشانی قدیمی هستند.

در پرتگاه‌های نوک تیز، که اخیراً با جنگل‌های غیرقابل نفوذی پوشیده شده، یکی از مراکز صنعتی گرجستان، شهر تقوارچلی قرار دارد که در دورهٔ شوروی ساخته شده‌است. در این ناحیه، زغال سنگ در ماسه سنگ‌های ژوراسیک یافت شده‌است.[۱۰]

امیدواریم که تور گرجستان به شما خوش بگذرد


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین فصل برای تور هند چه زمانی می باشد

سه شنبه 24 بهمن 1396
9:39
4gfwd

تور لحظه آخری هند؛ هندوستان با اسم رسمی جمهوری هندوستان کشوری در جنوب آسیا است که مرکز آن دهلی نو است.گردشگری در سرزمین هند از نظر اقتصادی بسیار مهم است و به تندی هم در حال رشد است.

انواع هزینه‌ها :
هزینه‌ی هاستلنکته‌ی جالب در رابطه با هاستل‌های دهلی این است که قیمت‌ها خیلی وابسته به موقعیت مکانی نیستند، بطور مثال ممکن است هاستلی در نزدیکی مرکز شهر، از هاستلی که چند کیلومتر دور از مرکز قرار دارد، قیمتی به مراتب پایین‌تر داشته باشد. در هر صورت برای یک شب اقامت در اتاقی اشتراکی باید انتظار پرداخت ۵۵۰ تا ۸۲۰ روپیه را داشته باشید.اگر تمایل دارید در اتاقی خصوصی توقف کنید، باید بین ۴۰۰ تا ۱۵۰۰ روپیه هزینه کنید. البته توجه داشته باشید با کمی جستجو حتی در نزدیکی مرکز شهر می توان اتاق های ارزان‌تری هم پیدا کرد.

هند
هزینه‌ی اقامت در هتلهتل‌ها در این شهر خیلی ارزان نیستند مگر اینکه در محله‌ی یهودی نشین Paharganj اتاق اجاره کنید. اگر بخواهیم قیمت انواع هتل را بر اساس کیفیت و تعداد ستاره دسته بندی کنیم، نتیجه به شرح زیر خواهد بود

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تور هند بروید .


[ بازدید : 86 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

به چه شکل یک سایت را ساختن کنیم

چهارشنبه 18 بهمن 1396
12:29
4gfwd


به چه شکل یک سایت را ساختن کنیم

دقت کرده اید که بازاریابی اینترنتی از لحاظ اقتصادی به صرفه و باارزش تر از تبلیغ ها محیطی شناخته شده است
پاکت نامه در طراحی ست اداری خود به چه شکل بیان می شود ودر پاکت نامه چه نکاتی می بایست درنظرگرفته شود

درمقدمه به توضیح پاکت نامه در طراحی ست اداری مشغول می شویم

اندازه پاکت نامه در طراحی ست اداری معمولاً متناسب با اندازه سربرگ (A4) تعیین می شود. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

پیدا کردن انتهایی ترین تب‌های بسته شده در مرورگر


ازجمله مزیت به درد بخور کروم و دیگر مرورگرها، نمایش پیج ها وب در تب‌های مختلف است.

یکمین سیستم جراحی دارای حس لامسه در جهان

دانشمندان دانشگاه دیکین منطقه استرالیا با یاری "محسن مرادی دالوند" از دانشگاه هاروارد و سازمان دستگاه ها هوشمند تحقیقات و نوآوری (ICERI) ریشه کنی HIV در پیش است

مردی انگلیسی احتمان می رود نخستین فرد مرد در جهان است

ورزش کردن از ایجاد کلسترول در بدن جلوگیری می کند

دانشمندان کالج فلوریدا می گویند که در هنگام انجام تمرینات ورزشی، هورمونی که در شخص ترشح می شود و به سوخت کلسترول بدن کمک می کند، از ایجاد آن نیز جلوگیری می کند.

با با کلاس ترین رستوران های دنیا آشنا شوید
چند گام مهم برای برپایی مراسمات عقد بندان
چگونه می توانیم تعمیرات لپتاپ را به مرحله اجرا در اورد غار علي صدرکه در شهر همدان: یکی از شگفتی های طبیعی دنیا می باشدشما به ته کشورمان خوش آمدید

آمدن به جنگل حرا با مزه شوریده و باق لوا

کهن ترین مدرک کشور كتیبه های میخی پادشاه بزرگ ایرانی داریوش اسم این منطقه را «ماكا» نامیده اند. بعد از اسلام این سرزمین «مكران» نام گرفت كه.....


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رکوع چگونه باشد بهتر است است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]