تعمیرات موبایل در شهرهای کشور با عالی ترین تعرفه

پنجشنبه 26 بهمن 1396
11:32
4gfwd


آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات موبایل در مازندران ساری

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در مازندران و شهرهای ساری, چالوس, بابلسر, جویبار, آمل, بابل, بهشر, کلاردشت و شهرهای دیگر استان مازندران برگزار می شود .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد مازندران

استان مازندران

مازندران از وسعتی معادل ۱٫۴۶ درصد ایران برخوردار است. اما قرار گرفتن آن در ساحل جنوبی بزرگترین دریاچه جهان موسوم به دریای خرز یا دریای کاسپین و همجواری با چهار کشور ساحلی این دریا یعنی ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و جمهوری آذربایجان از یک سو و قرار گرفتن در شمال کلان‌شهر تهران (پایتخت ایران) از موقعیت جغرافیایی استراتژیکی برخوردار است.

امتیاز حمل و نقل دریایی با کشورهای همسایه از طریق منطقه ویژه و بندر قدیمی نوشهر، و منطقه ویژه و جدید امیرآباد بهشهر و اسکله نفتی نکا در شرق مازندران، اتصال آن به شبکه سراسری راه آهن کشور، وجود فرودگاه‌های بین‌المللی فرودگاه دشت ناز (ساری)، نوشهر(قدیمی‌ترین فرودگاه مازندران) و رامسر، برخورداری از سه جاده شوسه ارتباطی با استان تهران، و اقدام به سرمایه‌گذاری در طرح در دست ساخت بزرگراه تهران ـ شمال (نوشهر) با امکان دسترسی سریع با فاصله کوتاه ۱۲۰ کیلومتر ارتباط تهران ـ مازندران

عبور خطوط بین‌المللی فیبر نوری، شبکه ارتباطی بسیار قوی و گسترده‌ای را در مسیر کریدور بین‌المللی شمال ـ جنوب از هلسینکی (فنلاند)، به بندر لاوان (روسیه) تا ساحل دریای مازندران فراهم آورده‌است و همچنین جاده بین‌المللی هراز در این استان باعث ترددهای بالایی شده‌است.

دسترسی به زیر ساخت‌های مناسب ارتباطی، به همراه تسهیلات ویژه زیر بنایی آب، برق، فاضلاب و گاز همراه با شرایط آب و هوایی معتدل، اراضی بسیار حاصلخیز، طبیعت گوناگون و مفرح ساحلی، دشتی، جنگلی و کوهستانی مساعد برای توسعه صنعت گردشگری و دسترسی به بازارهای هدف داخلی و خارجی، امکان توسعه سریع را در قالب بخشهای محوری گردشگری، کشاورزی، صنعتی و تجاری، فناوری اطلاعات و ارتباطات را یکجا در خود گرد آورده است.

همچنین برخورداری از میراث فرهنگی غنی و بیشترین نرخ دانش آموختگان با تحصیلات دانشگاهی مازندران در میان استان‌های کشور، شرایط مناسبی برای گسترش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی استان در سطح منطقه شمال و ایران فراهم آورده‌است. این استان باسوادترین استان کشور است.
مقالات پارسه

حال در طول ساعات گذشته شاهد محصولات جدیدی از سوی این شرکت کره‌ای بوده‌ایم. ال‌جی امروز استایلوس ۲ را معرفی کرد و مدعی شد که این دستگاه در کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2016) به‌دید عموم گذاشته خواهد شد.

اما این تنها محصول این شرکت نبود که امروز معرفی شد و ال‌جی از کی ۸ نیز رونمایی کرد.ال‌جی کی ۸ با شماره مدل K350N همان‌طول که از حرف K در ابتدای آن برمی‌آید، محصولی میان‌رده است که فقط برای برخی کشور‌ها عرضه خواهد شد و در این بین می‌توان به‌مجارستان اشاره کرد. ال‌جی کی ۸ ار نمایشگری ۵ اینچی با وضوح اچ‌دی (۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل) بهره می‌برد که پنل لمسی آن از نوع IPS است و این نمایشگر نیز با شیشه 2.5D پوشانده شده است.

مدیاتک MT6735 که پردازنده‌ای ۶۴ بیتی و چهار هسته‌ای است، روی این محصول قرار گرفته و پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط MaliT720 انجام می‌شود. ال‌جی برای این محصول ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

بخش پشتی کی ۸ دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED است و در بخش جلویی آن شاهد دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس تصویری هستیم. اندروید ۶.۰ به‌صورت پیش‌فرض روی این تلفن هوشمند نصب شده است و روی آن نیز رابط کاربری ال‌جی قرار دارد. کی ۸ از باتری قابل تعویض ۲۱۲۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و ابعاد کلی دستگاه نیز ۱۴۴.۶ در ۷۱.۵ در ۸.۷ میلی‌متر است و وزنی ۱۵۶ گرمی دارد.

اگر به‌تصاویر منتشر شده است از محصول نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تمام دکمه‌های آن در ‌بخش پشتی قرار گرفته‌اند و قاب پشتی نیز دارای طرح خاصی است. حال در طول ساعات گدشته شاهد محصولات جدیدی از سوی این شرکت کره‌ای بوده‌ایم.

ال‌جی امروز استایلوس ۲ را معرفی کرد و مدعی شد که این دستگاه در کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2016) به‌دید عموم گذاشته خواهد شد. اما این تنها محصول این شرکت نبود که امروز معرفی شد و ال‌جی از کی ۸ نیز رونمایی کرد.ال‌جی کی ۸ با شماره مدل K350N همان‌طول که از حرف K در ابتدای آن برمی‌آید، محصولی میان‌رده است که فقط برای برخی کشور‌ها عرضه خواهد شد و در این بین می‌توان به‌مجارستان اشاره کرد. ال‌جی کی ۸ ار نمایشگری ۵ اینچی با وضوح اچ‌دی (۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل) بهره می‌برد

که پنل لمسی آن از نوع IPS است و این نمایشگر نیز با شیشه 2.5D پوشانده شده است. مدیاتک MT6735 که پردازنده‌ای ۶۴ بیتی و چهار هسته‌ای است، روی این محصول قرار گرفته و پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط MaliT720 انجام می‌شود. ال‌جی برای این محصول ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. بخش پشتی کی ۸ دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED است و در بخش جلویی آن شاهد دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس تصویری هستیم. اندروید ۶.۰ به‌صورت پیش‌فرض روی این تلفن هوشمند نصب شده است و روی آن نیز رابط کاربری ال‌جی قرار دارد.

کی ۸ از باتری قابل تعویض ۲۱۲۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و ابعاد کلی دستگاه نیز ۱۴۴.۶ در ۷۱.۵ در ۸.۷ میلی‌متر است و وزنی ۱۵۶ گرمی دارد.اگر به‌تصاویر منتشر شده است از محصول نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تمام دکمه‌های آن در ‌بخش پشتی قرار گرفته‌اند و قاب پشتی نیز دارای طرح خاصی است.

خدمات ما آموزش تعمیرات لپ تاپ در مازندران می باشد .




[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رکوع چگونه باشد بهتر است است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]